!shadow

روزی من هم خاطره می شوم...پس مرا به خاطره نه!به خاطر بسپار...

!shadow

روزی من هم خاطره می شوم...پس مرا به خاطره نه!به خاطر بسپار...

مادر

ازش پرسیدم چند سالته مادر ؟

خندیدو گفت : آخراشه دیگه...

  

نظرات 7 + ارسال نظر
من پنج‌شنبه 26 تیر 1393 ساعت 02:11 http://scarecrow901.blogfa.com

وب جالبی داری دوست عزیز.
خوشحال میشم به منم سر بزنی.
موفق باشی

آپم گم شو بیا..... ههههههههههههه چه مودبانه

کمیته انضباطی فیفا مهاجم تیم ملی اروگوئه را نقره داغ کرد.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ فدراسیون بین‌المللی فوتبال فیفا دقایقی پیش رای خود درباره پرونده لوئیس سوآرس را اعلام کرد.


سوآرس در دیدار مقابل ایتالیا در یکی از صحنه‌های بازی در حرکتی عجیب شانه کیلینی را گاز گرفت که همین مساله موجب شد کمیته انضباطی فیفا پرونده‌ای در این رابطه تشکیل دهد و این بازیکن را با محرومیت احتمالی مواجه کند.


عصر امروز (پنجشنبه)‌ فیفا اعلام کرد که سوآرس به دلیل حرکت غیرورزشی خود در بازی با ایتالیا 9 جلسه از همراهی اروگوئه در بازی‌های ملی محروم شده است.


طبق حکم فیفا سوآرس همچنین چهار ماه از انجام هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شده که طبق این حکم او نمی‌تواند تا پایان ماه اکتبر برای لیورپول یا هر باشگاهی که در آن حضور دارد بازی کند.

روان شناسا هم گفتن این ی اختلال روانیه بهبودیم نداره!!
بهتر ک محروم شه ن ک خیلی ازش خوشم میاد روانیوووو!!

تو در معادله های چهار مجهولی


به ضرب و جمع عدد های فرد مشغولی




ببین دوباره مرا در خودت کم آوردی


که ضلع گمشده ام توی خواب هذلولی




من آن سه نقطه ی گیجم پس از مربّع ها


که می رسد به تو از این روابط طولی




دو تا پرنده که از پشت بام می افتند


دو تا پرنده در این اتفاق معمولی-





« شبیه بچگیای من و تو هی مردن »


« دو تا پلندمو کشتی؟ چلا؟ همین جولی؟ »





نگاه کن ! پس از این گریه چی بجا مانده؟


دو چشم قرمز خسته شبیه گلبولی-





که لیز می شود از بوسه های غمگینت


تو در تصّور من شکل فعل مجهولی


فاطمه اختصاری

هعی :(
نگاری جونم اینا رو میگی دلم می خواد زار بزنم خداااااا :((((

پر است خلوتم از یاد عاشقانه او


گرفته باز دل کوچکم بهانه او





نسیم رهگذر این بار هم نیاورده


به دست قاصدکی نامه یا نشانه او






مسافران همه رفتند و باز جا ماندم


کدام جاده مرا می برد به خانه او





در اشتیاق زیارت به خواب می بینم


کبوترانه نشستم برآستانه او





من و دو بال شکسته، من و دو دست نیاز


چگونه پر بکشم سمت آشیانه او





غروب ابری پاییز می چکد در من


پرم ز هق هق باران، کجاست شانه او؟


انسیه موسویان

اخی :( قشنگ بود!!

با هر بهانه و هوسی عاشقت شدست

فرقی نمی کند چه کسی عاشقت شدست



چیزی ز ماه بودن تو کم نمی شود

گیرم که برکه ایی نفسی عاشقت شدست



ای سیب سرخ غلتزنان در مسیر رود

یک شهر تا به من برسی عاشقت شدست



پر می کشی و وای به حال پرنده ایی

کز پشت میله ی قفسی عاشقت شدست



ایینه ایی و اه که هرگز برای تو

فرقی نمی کند چه کسی عاشقت شدست


فاضل نظری

دست از سرت بر نمیدارم جوجو

فدات :)

آپمممممممممممممممممممممممممممممممممممم
راستی رفتنم قطعی قطعی شد... سال دیگه باید برم فرزانگان3
اینم آدرس وبلاگ جدیدم
www.tarannom24.blogsky.com
n,sjj nhvl
نفهمیدی چی نوشتم نه؟
تو صفحه کلید فارسیشونو تایپ کن
خداحافظ جوجو

وای نگار کاش نمی رفتی :(((((((((((

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد