!shadow

روزی من هم خاطره می شوم...پس مرا به خاطره نه!به خاطر بسپار...

!shadow

روزی من هم خاطره می شوم...پس مرا به خاطره نه!به خاطر بسپار...

چی فکر می کردیم و چی شد!!!!!!!!

چی شد!!!


من و همسرم به میهمانی یکی از دوستاش دعوت شدیم با آژانس به آدرسی که از اون داشتیم رفتیم محله قدیمی بود و پر از چاله چوله، همسرم هنگام پیاده شدن گرفتار یکی از این چاله ها شد و به سختی مجروح شد. وقتی که در بیمارستان در حال طی کردن دوران بیماریش بود من تصمیم گرفتم از حق اش دفاع کنم و خسارت وارده رو جبران کنم بعد از تحقیق معلوم شد چاله توسط مخابرات بوجود آمده اونا هم مسئول مربوطه رو برای توضیح فرستادند و در دفایعات خود اعلام کرد این طرح کابل برگردون توسط پیمانکاران صورت گرفته و اونا باید جواب گو باشند و پیمانکاران نماینده خود رو بر ای توضیح فرستادند. اونا هم گفتند که ما کارهای اجرای رو به شرکتهای مهندسی واگذار میکنیم و قرار شد نماینده اونا هم در روزی دیگه برای توضیح معرفی بشه و به من گفتند اگه میخواهی کارت سریعتر صورت بگیره برو به بیمارستان و با رئیس شرکت مذکور وارد مذاکره بشو وقتی آدرس بیمارستان رو دیدم جا خوردم چون شاکی و متهم یکی بود و من باید از شرکت خودمون شکایت میکردم!



ببخشید دیر آپ می کنم!کار های مدرسه+امتحانا حالمو گرفتن!!! 

راستی!!من مجردم ها!!!!!1این فقط یک داستانه!!!!!!!!!!!