!shadow

روزی من هم خاطره می شوم...پس مرا به خاطره نه!به خاطر بسپار...

!shadow

روزی من هم خاطره می شوم...پس مرا به خاطره نه!به خاطر بسپار...

ستاره ها

      

این ستاره ها تقدیم به کسایی که تو هفت تا آسمون یه ستاره هم ندارن...  

چشمان عروسکم را میگیرم...

نمی خواهم مثل من ببیند و ...حسرت بکشد... 

می ترسم بهانه گیر شود!! 

نارو

 

 

 

این را بدان رفیق 

 

 روزی به پاس نامردی هایت 

 

, به در خانه ات چهار‎ ‎میخت میکنم 

 

 تا همه ازترس هم که شده 

 

 نارو زدن را فراموش کنند… 

 

 

روزگار تلخ

 

آهای کافه چی!! 

   از ما که گذشت اما هر که تنها اینجا آمد مپرس چه میل داری؟! 

       تلخ ترین قهوه ی دنیا را برایش بریز. 

           آدمهای تنها مزاجشان به تلخی ها عادت دارد...  

 

 

 

 

                                                                                                                                  نظر یادتون نره!!

دفتر خاطره

 

 

موهایش سپید شده بود.....کودکی که یواشکی دفتر خاطراتم را خوانده بود...

 

 

                                                                                                        

جهت دوست داشتن ها...

فرقی ندارد...  

شرق یا غرب... 

شمال یا جنوب...  

من تو را به هر جهت دوستت دارم...