!shadow

روزی من هم خاطره می شوم...پس مرا به خاطره نه!به خاطر بسپار...

!shadow

روزی من هم خاطره می شوم...پس مرا به خاطره نه!به خاطر بسپار...

رمانتیک - شهاب رمضان

تو رو هر روز میبینم - با اینکه رفتی از پیشم 

منه دیوونه بی چشمات - دارم دیوونه تر میشم 

هنوز امیدوارم که - تو برگردی ب این خونه 

ب شوقه دیدنت خونه - تا برگردی چراغونه 

صدات کردم ک برگردی - همه گفتن ک دیوونست 

اره دیوونه بودم ک - هنوز عکست تو این خونست 

چراغه خونه خاموشه - تمومه شهر تاریکه 

منو باش فکر میکردم - تهه قصه رمانتیکه 

                          ***

دیگه این اخره قصست - محاله دیگه برگردی 

فقط ای کاش میگفتی - چرا تنها سفر کردی  

                          ***

صدات کردم ک برگردی - همه گفتن ک دیوونست 

اره دیوونه بودمک که - هنوز عکست تو این خونست 

چراغه خونه خاموشه - تمومه شهر تاریکه 

منو باش فکر می کردم - تهه قصه رمانتیکه 

... 

من واقعا نمی فهمم... 

نمی فهمم چرا... 

اخه چرا... 

تو عالم عشق،عاشق همیشــــــــــــــــــــــــــــــه تنهاست...

رفتن

خیلی سخته رفتنه ادما با خودشون باشه فراموش کردنشون با ما...

ب سلامتی

ب سلامتی اون که دنیا رو حریفه 

اما با اشکه مادرش له میشه 

           × × ×  

ب سلامتی خودم که بود و نبودم برا هیشکی مهم نیس 

           × × ×  

ب سلامتی لیلی که پشت چشماش نوشته بود: 

نفرین به جهانی که غمش قسمت ما باشد...