!shadow

روزی من هم خاطره می شوم...پس مرا به خاطره نه!به خاطر بسپار...

!shadow

روزی من هم خاطره می شوم...پس مرا به خاطره نه!به خاطر بسپار...

حال دنیا

حال دنیا را چو پرسیدم من از فرزانه ای

گفت:یا باد است-یا خواب است-یا افسانه ای.

گفتم:آنها را چه می گویی که دل بر او نهند؟

گفت:یا مستند-یا کورند-یا دیوانه ای!

گفتم:از احوال عمرم کو-بازم عمر چیست؟!

گفت:یا برق است-یا شمع است-یا پروانه ای. 

فرض مجهول

چیست گیتی؟محفلی با قیل و قال آمیخته / ذره هایی از وجود بازوال آمیخته

این تلاش آرزو آمیز هستی نام چیست؟ / خواب بی تعبیر گنگی با خیال آمیخته

چیست این مخلوق لا یشعر که دارد شوق فیض / یک جهان نقصان.به یک ارزن کمال آمیخته

این همه کاوش برای درک ابهامات چیست؟ / فرض مجهولی به سودای محال آمیخته

هر دم از بهر دمی دیگر که گردد زندگی / وه!چه عزتها که با صدها سوال آمیخته

خیانتکار

    خیانت از افراد ناتوان سر می زند... 

تقدیم به دوستای خیانت دیده ام.

زنگ املا...

دیروز تو راه باغ از ماشین پیاده شدم.

کنار جاده رو گرفتم و رفتم....رفتم....

خط سفید و یک پارچه تمومی نداشت.

خیلی خسته شدم و نشستم.

یه لحظه آرزو کردم...کاش دبیر املا اونجا بود و می گفت:

((نقطه.....سر خط.))

                                                                       


شناسنامه

سلام 

کسایی که مایلن در مورد من بدونن تو قسمت سمت راست بالای وب یه جستجو گر گوگل هستش. 

بزنین جستجو در این وبلاگ و بنویسین شناسنامه.  

یه سری چیزایی نوشتم که فکر می کنم یه پیش زمینه ی ذهنی از من بهتون می ده. 

اگه چیز دیگه ای بود من جواب میدم. 

ممنون از اینکه به وب من اومدین. 

                                                      اردتمند شما 

                                                                        کیمیا