!shadow

روزی من هم خاطره می شوم...پس مرا به خاطره نه!به خاطر بسپار...

!shadow

روزی من هم خاطره می شوم...پس مرا به خاطره نه!به خاطر بسپار...

بی معرفتی حدی داره!!!+اتفاوت عکس العمل رئیس های خودرو سازی مختلف

سلام به دوستای بی معرفت.... 

اگه دوست ندارید برام نظر بذارید،این وبلاگ رو نمی آپم.اینجوری بهتره!خودمم خسته نمی شم و دیگه استرسی نمی شم که:وای!وبلاگو آپ نکردم! 

ولی الان اینو بخونید،یه کم به خودتون بیاید.ایران وضع بدی تو جامعه ی اقتصاد داره.ولی به گفته ی بعضی ها وضع خوبه.وجنس درجه 1تو بازار به فروش می رسه و مشکل قیمت و تورم نداریم.ولی بعضی ها گفتن که باید راهی برای علاج تورم پیدا کرد و یکی از نظراتشون اقتصاد مقاومتی هست .نمی خوام وبلاگو سیاسی کنم.ولی بعضی جیزارو که خودتون هم می دونید باید با صدای رسا به گوش وزیر وزرای کشورمون و بعد هم به دولت جهانی برسونیم.من یه دختر 14 ساله ام.واصلا دست به ول خرجی ندارم و وضع مالیمون هم بدک نیست.ولی با این اوضاع و این اقساطی که ماهانه پرداخت می شه،پولی تو جیبمون نمی مونه.مثلا من کارتی که زمانی به قیمت 1500وبا شار‍‍ز اولیه ی 700 تومان می خریدم،الان 2800وبا شارز اولیه ی 500تومان است.وپاکت شیری که زمانی 200تومان بود،الان 900تومان است.یادمه وقتی 7یا8ساله بودم زنا صف شیر می بستن و زنبیل می گذاشتن و گاهی واسه شیر دعوا می شد.ولی حالا مردم از ترس وایتکس و اب مخلوط با شیر پاکتی شیر نی خورند.و این مایه ی شرم است. 

 

 

 حالا بیاید یه کم روحیه مون رو تجدید کنیم!!!!!! 

 

 

 

 

  

                              

                

                 من خسته ام .بدرود!!!!  D: