!shadow

روزی من هم خاطره می شوم...پس مرا به خاطره نه!به خاطر بسپار...

!shadow

روزی من هم خاطره می شوم...پس مرا به خاطره نه!به خاطر بسپار...

چندنکته برای ادا مه ی زندگی

 

 

 

سخنانی زیبا از ویکتورهوگو

 

 

تفکر

الماس را جز در قعر زمین نمی‌توان پیدا کرد و حقایق را جز در اعماق فکر نمی‌توان یافت   .

 

*****************************

اعتماد به نفس

نمی دانید تا چه حد اعتماد به نفس باعث اعتماد به هر چیز دیگر می‌شود.

 

*****************************

بدبختی

بدبختی مربی استعداد است.

 

*****************************

دشمن

کینه و تنفر را به کسانی واگذار کنید که نمی‌توانند دوست بدارند.

 

*****************************

                                                                        دوستی

بهترین دوستان من کسانی هستند که پیشانی و ابروهای آنها باز است.

 

نظرات 5 + ارسال نظر
بهامین پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 ساعت 16:11 http://Behamin.blogsky.com

سلام کیمیا جون چه طوری توی این وبلاگ های جدیدم هم برو اگه می خوای بهم یه زنگی بزن که لینک کردن رو هم بهت بگم هم بگم چی کار کنی که No.1IR نباشی!!!! منظورم در مورد وبته البته خوبه ولی ودت میدوی که اونی که کفتم ینی جی نه؟!!!!!!

خیلی خوب.
ولی وب من که خوبه.راستی می خواستم ازت بپرسم چه جوری کد های قالب blog sky رو پاک کنم و قالب های پیچک رو add کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الهام سه‌شنبه 4 مرداد 1390 ساعت 12:44

سلام عزیزم
برای شروع عالیه
انشا الله موفق باشی همیشه
هم خوب درس بخون
هم به کارای جانبیت برس
سالم باشی عزیزم

سلام !
ممنونم که از وبم بازدید کردید و بازم به وبم یه سری بزنید!
شاید چند وبلاگ دیگه هم باز کنم و تو این وبم لینکشون کنم!
منتظرتون هستم!
کیمیا

saghar سه‌شنبه 4 مرداد 1390 ساعت 12:22

سلام کیمیا.وب جالبى دارى. برات ارزوى موفقیت میکنم. قربانت ساغرسلام کیمیا.وب جالبى دارى. برات ارزوى موفقیت میکنم. قربانت ساغر

ممنونم !

niloofar چهارشنبه 29 تیر 1390 ساعت 18:27

akhey cheghadr googooli

Behamin سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 11:50 http://Behamin.blogsky.com

shm kim! ghaleb webet kheili ghashange bazam matlab jaleb bezar be web e manam sar bezan ghalebamo avaz kardam rasti linket kardam to ham bokon va dar wbam bazam nazar bezar!bye
Behi

من هم سلام
رفتم تو وبت نظر بذارم،نشد. یعنی قبول نمی کرد.راستی!چه جوری لینکت کنم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد