!shadow

روزی من هم خاطره می شوم...پس مرا به خاطره نه!به خاطر بسپار...

!shadow

روزی من هم خاطره می شوم...پس مرا به خاطره نه!به خاطر بسپار...

حال دنیا

حال دنیا را چو پرسیدم من از فرزانه ای

گفت:یا باد است-یا خواب است-یا افسانه ای.

گفتم:آنها را چه می گویی که دل بر او نهند؟

گفت:یا مستند-یا کورند-یا دیوانه ای!

گفتم:از احوال عمرم کو-بازم عمر چیست؟!

گفت:یا برق است-یا شمع است-یا پروانه ای. 

نظرات 4 + ارسال نظر
zahra یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 16:00 http://funnyphotoblog.mihanblog.com

خیلی قشنگ بود کیمیا جون به منم سر بزن

hatman asisam;)

چشم براه دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 18:40

هر شب …
به خودم قول می دهم که
فراموشـت کنم !
وقتی عکست را می بینم
تو را که نه …
قولم را فراموش می کنم… !

salam azizam raftam webetmontazere chizaye jadid hastam
ghorbanat,kimia

الهام جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 19:00

salam azizam
weblog jalebi dari
amaa...
dooost dashtam matalebe jazab tari mizashti to webet
ye chizi az khodet
az zehne khodet
khodet adabiyat khooobi dari
mopvafagh bashi

salam elham joon
man az in sabk neveshteha bishtar khosham miad
shoma age matlabe khassi morede nazarete begoo ta barat benvisam
doost daret,kimia

ملودی چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 14:49 http://01.melodyhaa.in

سلام دوست خوبم امروز با وبلاگت آشنا شدنم از محتویات وبلاگت بسیار خوشم آمد من هم یک وب سایت دارم همه جور چیزی توش فکر کنی پیدا میشه از موزیک بگیر تا فیلم و سریال حتما یه سری هم به من بزن حتما من منتظرتم آها راستی تا یادم نرفته یک قسمت هم تو سایت داریم برای تبادل لینک به نام تبادل لینک هوشمند حتما اگر دوست داشتی وبلاگت رو توش معرفی کن تا بازدید تو هم مثل من بره بالا دوستم حتما منتظرتم .
www.01.melodyhaa.in

hatman melody joon
faghat safe havie linke ma yani chi daghighan?:D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد