!shadow

روزی من هم خاطره می شوم...پس مرا به خاطره نه!به خاطر بسپار...

!shadow

روزی من هم خاطره می شوم...پس مرا به خاطره نه!به خاطر بسپار...

l:______________:l

چه قدر دیر زندگی به ما می آموزد کم اند کسانی که شبیه حرف هایشان باشند...

نظرات 4 + ارسال نظر

چه قدر دیر زدگی به ما می آموزد که باید نظراتمون رو تایید کنیم... واقعا که

ی درصد
البته مهم نیته

کیمیا جون با خبرای خووووووووب از حدیث آپم ... بیا...

میام عزیزم

خنگ خودتی.........................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اگه من خلم خدا ب تو رحم کنه
بیشور
دوستت دارم عسیسم

سلام خانوووووووووووم...
اگه گفتی من من کیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بزار راهنمایی کنم: گند زدن در آزمون علامه حلی، گند زدن در امتحان فیزیک فردا، گند زدن پی در پی در انواع امتحان ها....
فک کنم دیگه شناختی... فقط ببخشید که با اسم مستعار اومدم...این جوریاس دیگههههههههههه...
راستی عزیزم لینک شدی... وقت کردی و قابل دونستی سری هم به وبلاگ ما بزن...

حتما گلم بوووووووووووووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد